سخن روز /
برگزاری جلسه ارتقای مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در مدیریت تعاون روستایی استان البرز
1403/02/13

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان البرز: جلسه ارتقای مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و چگونگی بستر سازی حضور حداکثری و مشارکت همکاران و تشکلها در سالن جلسات استان با حضور مدیر، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه، روسای شهرستانی روز چهارشنبه 12 اردیبهشت برگزار شد.

مصدقی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان دور اول انتخابات در استان البرز ضمن تاکید به شرایط حساس فعلی کشور عزیزمان ایران و عمل به فرامین مقام معظم رهبری توصیه های لازم را در این خصوص مطرح و تاکید کرد: وظیفه هر فرد ایرانی انتخاب فردی اصلح برای تاثیر گذاری در روند تصمیم گیری در امورات فعلی کشور است .

وی با اشاره به تاثیرگذاری اقشار تحصیل کرده و آگاه جامعه در تصمیم گیری های مهم کشور را مدنظر و از همکاران و روسای شهرستانی خواست تا ضمن تشویق ارکان واعضای تشکلهای شهرستانهای کرج ، فردیس و اشتهارد همراهی موثر در امر مهم انتخابات را داشته باشند و این امر ضروری است.

در ادامه یوسفی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ضن تشکر از حضور همکاران ، ارکان واعضای تشکلهای تحت پوشش در دور اول انتخابات در ادامه به وجود مشکلات و کاستی ها و گلایه های بحق مردم که پای به پای این نظام و انقلاب از بدو شروع تا بحال صادقانه حضور یافته و در تثبیت برنامه ها و اهداف این کشور نقش اساسی ایفا کرده اند اشاره نموده و از کاندیداهای انتخاباتی خواستار صداقت در گفتار و عمل شدند و آن را اصل اساسی در اعتماد سازی مردم خواند .

ایشان با اشاره به اینکه کشور ما در شرایط حساس فعلی بیش از گذشته برای دست یابی به اهداف داخل و منطقه نیاز به حمایت و همراهی مردم دارد خواتسند که با حضوری حداکثری خود نقش اساسی در سرنوشت خود و کشور را ایفا و عمل نمائیم.

مصدقی در ادامه از همه آحاد ملت بالاخص جامعه هدف ارکان واعضای بخش کشاورزی ، روستایی ، زنان ، نظام صنفی و تولیدو کارکنان این مجموعه درخواست حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات را خواستار شد.

تعداد مشاهده خبر43 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal